3. Yaklaşım

Yaklaşım

Dr Engin Aksoy’un uluslararası eğitim ve deneyiminden gücünü alarak diş hekimliğine yenilikçi ve samimi bir yaklaşım getiren Engin Aksoy Alman Diş Kliniği, konusunda uzman ekibi ve kullandığı teknoloji ile kendine güvenen gülüşler yaratır. Ağız ve diş bakımının her zaman ön planda tutulduğu klinikte, kişiye özel tedavi planları ile estetik diş hekimliği ve diş sağlığı ile ilgili etkin çözümler sunulur.

Engin Aksoy Alman Diş Kliniği’nin Almanya eğitimli ve deneyimli uzman kadrosu, Türkçe, İngilizce ve Almanca dillerinde hizmet verir. Tedaviye başlamadan önce yapılan ön görüşmelerle, hastaların durumlarına ve isteklerine uygun tedavi planı çıkarılarak, süreç hakkında şeffaf bilgilendirme yapılır. Hastalar, profesyonel tedavi süreci ve klinik bünyesinde bulunan diş laboratuvarı ile kısa zamanda kusursuz sonuca ve mükemmelliğe ulaşılır.

Son teknoloji ile donatılmış, ağrısız ve acısız tedaviler için her ayrıntının düşünüldüğü Engin Aksoy Alman Diş Kliniği’nde, diş tedavileri korkudan uzak, konforlu bir süreçte ilerler. Tedavi boyunca size verilen kulaklıklar ile dilediğiniz müziği dinleyebilir, ya da dişçi koltuğuna entegre ekranlarda sevdiğiniz filmleri izleyerek tüm kaygılarınızı bir kenara bırakabilirsiniz.

Butik diş hekimliğine yeni bir soluk getiren Engin Aksoy Alman Diş Kliniği, Nişantaşı kliniğinde kalıcı ve sağlıklı gülüşler tasarlayarak sizi gülümsetmeye her zaman hazır…

Sohbeti aç
İletişime geçin.
Merhaba. Size nasıl yardımcı olabiliriz?